Börjar bli hängig

Hej

Hur är det med er? Med mej kan van väl säga att det har varit bättre. Min rygg är helt trasig och jag börjar bli sjuk.  Man kan väl säga att jag varken har tid eller råd att må såhär.  Vi har haft det lite motigt här ett tag men saker och ting börjar i alla fall bli bättre. Min lön har börjat rulla in och snubben har äntligen ett jobb igen, och inte bara ett jobb - ett jäkligt bra ett.
Så, som det ser ut just nu överlever vi här i Oslo. Ett tag till blir det lite knapert men jag kan lova er att jag ändå har unnat mej lite lyx på sista tiden. Lite uteliv, middag på restaurang och lite shopping har det blivit. Det enda av allt det som verkligen verkligen var riktigt riktigt nödvändigt var ett par nya arbetsbrallor. Mina var nämligen mer tyg än hål nu så jag har till och med fått skavsår från dom. Jag kirrade ett par från Cubus för ynka 99 spänn och stolt som jag var brände jag lite pengar på en utekväll.

På grund av allt som är i luften här har jag halkat efter med gymmet.  Jag veeeeet! Det som gick så bra för mej
Tanken var att jag skulle släpa mej dit idag men när man rygg pajade på jobbet och när jag direkt efter det fick ont i halsen fick jag istället släpa mej hem. Förra veckan blev det ingen träning alls och denna vecka fortsatte likadant. Jag är så arg och besviken på mej själv. Men jag lovar att jag kommer ta tag i allt igen så fort jag mår bättre. Nu ska jag koncentrara mej på att inte bli sjuk och på att jobba så mycket som möjligt.
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0