Torsdag

God morgon god morgon

Klockan är 11.00 och det är morgon för mej i alla fall  Som vanligt kunde jag inte somna i natt och som vanligt var jag väldigt trött när alarmet ringde. Det första alarmet hörde jag inte ens i morse.
Så ja, det innebär såklart att det inte blev någon morgonträning för mej. Det är typ nu det börjar bli dags att längta till måndagar så man kan köra igång en kickass start igen.  

Nej men ärligt talat är jag inte ett dugg besviken på mej själv. För en gång skull lyssnar jag på min kropp och den säger Nej, nej och åter nej!! Den vill inte sova några få timmar och sen upp och motionera för att sen chilla hela dagen och sen gå och köra ett hårt pass till på kvällen. Den vill sova och må bra först. Det är väldigt få delar av min kropp som inte gör ont just nu kan jag säga. Snacka om att det blev en riktigt kickass start på den här veckan.
Torsdag har bara börjat och jag har redan varit på gymmet 4 gånger, idag blir det såklart en 5:e gång.  Det tycker jag är jäkligt bra jobbat på 4 dagar

Vad som händer i dag är att jag eventuellt ska träffa en kompis. Man ba WHAT?! HAR DU VÄNNER?? tja det känns ju inte riktigt så.  Det är ju inte det lättaste att lära känna massa folk bara sådär när man flyttar men jag har faktiskt några vänner här nu och en av dom ska jag kanske träffa idag.  Sen ska jag såklart till gymmet senare och resten lämnar jag osagt.

Hoppas ni får en grym torsdag
 
 
 

 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0