Strålande sol och plusgrader


På vägen till gymmet tog jag den här bilden. Fin va!  Det är strålande sol och plusgrader här i Oslo idag.  Så mysigt!  Nackdelen är ju givetvis att man blir väldigt blöt om fötterna men tids nog kommer våren och då blir man ju blöt om fötterna ändå så jag tänker inte klaga, det är underbart med solljus och lite värme.  Sen skulle jag väl inte direkt hoppa i bikinin och lägga mej på en motorhuv, inte heller hoppa och skrika att nu kommer våren för kylan kan gott och väl komma tillbaka redan imorgon. Men jag tänker säga att det är riktigt skönt att solen tittar fram eftersom det har snöat och blåst i stort sett i 2 veckor i streck.  

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0