Slut på onsdag

Jag lyckades dessvärre aldrig riktigt vända den här dagen. Den började dåligt och fortsatte dåligt och slutade väl rätt dåligt. Åtminstone kom jag iväg till gymmet och köttade mage och biceps. Men energin var långt ifrån på topp och jag orkade inte alls lika mycket som jag brukar. Men jag körde på tills jag började må illa och nu är sitter jag och chillar i soffan.
Jag hoppas att jag kan somna ikväll så jag kan komma upp bra tid imorgon och köra ett morgonpass. Det skulle vara nice faktiskt.
I alla fall om jag kan röra mej.  Jag har träningsvärk i flera delar av kroppen resten av delarna har jag tröttat ut ikväll så vi får se hur det känns imorgon. Jag lovar mej själv att försöka i alla fall.
 
För resten av morgondagen har jag inga direkta planer. Fortsätta städa här kanske. Äsch det får morgondagens issa ta hand om.
 
Krigaren från igår, är jag en krigare imorgon?
 
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0