Rommates 3

Idag flyttade dom 2 sista ut. Som jag berättat bodde det 5 killar här när jag och killen flyttade in. I slutet av november / i början av december flyttade första killen ut. Han och jag hade inte snackat så mycket så jag märkte knappt att han flyttade ut men sen dröjde det inte många veckor förrän nästa kille och flyttade ut och en tjej tog hans plats. Det dröjde dock inte alltför länge innan hon blev vräkt men innan det hände hann en kille till flytta ut. I början av januari var det riktigt tomt här. Bara jag, killen och två killar kvar men idag har även dom två killarna lämnat kollektivet.
Dom stack tidigt i morse och det känns redan jävligt tomt. Jag och killen har hela lägenheten för oss själva tills det kommer nytt folk. Vi har redan passat på att länsa dom övriga rummen på det vi vill ha och har ställt in det i vårat rum.

 
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0