Onsdag

Hej

Hoppas det är bra med er idag. Jag skulle ju lunchat med en kompis och sen käka middag i kväll med en annan kompis. Men vi har alla 3 behövt ställa in av olika anledningar. Jag ligger hemma med dödlig jävla mensvärk och vill absolut inte träffa någon just nu.
Så kommer jag ha det resten av dagen så det blir en god sallad till middag och så ska jag försöka ta mej till gymmet men en stor del av mej säger nog att jag har förjävla ont för att försöka ta mej iväg. Livet som tjej leker.
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0