Motion innan krubb (tisdag)

Här har ni min tisdagsmotion innan frullen.   Det känns så himla bra att jag har tagit mej upp två morgnar i streck och köttat på löpbandet och cykeln. Idag körde jag till och med lite ben efter, men inte så mycket. Men det känns som att det räckte ganska bra det jag gjorde. Jag tog i alla fall himla tungt.  Jag hoppas och håller tummarna för att jag fortsätter likadant imorgon. 1 gång är en engångsföreteelse, 2 gånger är motivation, 3 gånger är en vana.
 
 
Sammanlagt: ♥ 40,45 minuter ♥ 11,79 kilometer ♥ 559 kalorier
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0