Zagreb

Hej
 
Jag känner att jag har börjat tappa greppet lite  bloggandet. I början av resan hade jag superkoll på vad jag hade berättat om och inte, men dom senaste dagarna har gått fort och vi har haft fullt upp. 
 
Just nu är vi i Kroatien och faktiskt på väg härifrån. I måndags tog vi nattåg från Bar till Belgrad och när vi kom fram tog vi tåget därifrån mot Kroatien bara någon timme senare. Vi träffade på danskarna igen så vi bestämde oss för att hänga på tåget . När det blev dags att hoppa av var vi alla lite dragna. Det blev med andra ord en väldigt rolig resa. 
 
Vi delade på ett hotellrum och gick ut och käkade middag på kvällen. Jag och Pontus var ute lite längre men eftersom danskarna bestämde sej för att ta ett morgontåg idag, gick dom tillbaka för att sova. 
Jag och Pontus har spenderat hela dagen på Zagrebs gator. Vi har gått på museum, kollat affärer, åkt spårvagn och dragit omkring. 
Om en halvtimme åker vi vidare till ljubliana och sen mot Budapest 
 



Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0