Bar

Hej

Nu befinner vi oss i Montenegro.  Det har varit ganska svårt att få tag i WiFi dom senaste dagarna och när jag väl har lyckats har Pontus blivit lite för otålig för att orka med att jag sitta och blogga så därför har det blivit lite ont om det.
 
Just nu sitter vi i skuggan på hotellets trädgård. Montenegro är fint och det vimlar av alldeles för söta kattungar. Tyvärr kan jag inte klappa dom på grund av att Potus är superallergisk.
 
När vi kom till Montenegro stod vi mitt ute i ingenstans på en tågstation och när vi skulle till hotellet var det ingen som visste vart det låg, så det blir lite kaos innan vi tillslut hittade fram.
 
Än så länge har vi inte haft dom bästa sovmöjligheterna men på tåget hit fick vi en sovkupé så vi fick äntligen ordentligt med sömn.
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0