Mår inge vidare

Hej
Vi kör sista kvällen här i Budapest och jag ligger nerslagen i sängen, Jag mår så himla dåligt att jag inte fattar riktigt hur jag ska ta mej vidare härifrån.
Hela dagen har varit en ständig kamp som började i morse med att vi skulle byta hotell. Första tanken var att lämna Budapest i dag, men eftersom jag mår som jag mår bestämde vi oss för att stanna en dag till. Vårt hotell var dessvärre fullbokat så vi fick byta till ett annat. När vi väl var på plats på det nya hotellet, bestämde vi oss för att gå ut och käka. Det var med ingen ernergi alls som jag tog mej till en billig restaurang typ 20 minuter härifrån.
 
Under en stor del av restaurangbesöket satt jag och klagade över hur mycket jag ville göra här i Budapest och hur allt har gått åt helvete på grund av att jag mår så himla dåligt.
När vi hade käkat bestämde jag mej för att trotsa hur jag mådde och vi gick iväg till shoppingcentret även om jag borde gått hem.
Det var inte lika kul som det brukar vara och när vi några timmar senare var på väg hem kändes det inte så bra som det brukar göra.
Om jag ska vara helt ärligt så minns jag inte ens vad jag har köpt. Jag har i några timmar tänkt försöka gå igenom påsarna för att finna ut, men jag hittar inte energin till det.
 
Det suger att må såhär när man är på semester, speciellt när det bara är en vecka kvar tills man ska tillbaka till jobbet. Jag hoppas att jag blir frisk snart för det här har jag verkligen ingen lust med.
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0