Lumix GM1


På resan blev vi såklart av med kameran. Det känns som att det alltid händer. Det var väl inte världens dyraste och bästa kamera kanske, men nu när man inte har någon blev den plötsligt jävligt bra.  Supertrist men shit happens och det finns ingen anledning att böla över det nu. Nu när jag ändå måste köpa en ny kamera tänkt jag försöka satsa på en riktigt bra. Jag tycker att det är supersvårt att välja kamera. Det finns ju såå himla många att välja mellan.
Canon har alltid varit mitt märke så jag brukar göra det lite lättare för mej själv och välja en av dom senaste från Canon.
Men den här gången funtar jag på en Lumix GM1  från Panasonic. Många har skrivit om den och hittills har jag inte sett att någon varit missnöjd så troligtvis blir det en sån.

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0