Videoblogg

Jag vet att vissa av er har saknat mina videobloggar lite så här kommer en som jag gjorde i onsdag.  Jag vet att jag fortfarande inte har lagt upp klippet som jag berättade om för några dagar sen. Jag sa att jag hade lovat att spela in en videoblogg ett tag och sen gjorde jag det men jag har fortfarande inte fått upp det. Det beror på att jag och min moviemaker inte riktigt kommer överens för tillfället. Men däremot har jag lyckats få till denna video.  Den är lite seg och tråkig i början men enligt mej blir den mycket roligare en bit in.
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0