Måndag

Godmorgon godmorgon

Jag vet att det är ganska sent, men än så länge är det morgon för mej.  Mitt alarm ringde vid 9.00 och jag tänkte försöka kämpa mej upp, men det gick helt enkelt inte. Jag znosade och znosade och först när Pontus ringe och snackade med mej en stund, kunde jag ta mej upp.
 
Det är fortsatt superfint väder här i Oslo.  Så himla skönt!!  Min plan för dagen är att jag ska åka till jobbet om en liten stund. Vi kommer får det väldigt stressigt imorgon så jag tänkte att jag åker förbi och förbereder lite grejer idag. Jag kommer inte vara där så länge så jag har gott om tid att göra annat denna dag.  Så vad jag tänkte var faktiskt att ta med en bok och efter jobbet gå och lägga mej någonstans på något gräs och läsa, käka lite och bara mysa i solen. Låter väl som en rätt okej ide?
Hoppas ni också får en bra måndag
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0