Lördag

Godmorgon godmorgon  

Idag vaknade jag vid 8.30 och gick upp vid 9.00. Sen gick jag tillbaka till sängen för att käka lite frulle. Snacka om att starta på ett soft sätt.  Det bästa som finns är verkligen att vakna upp en lördag och räkna upp allt man vill göra och dessutom kan göra för att man inte är bakis.   Grym känsla!
 
Så vad vi ska göra idag är att vi först ska till gymmet. Sen ska vi till stan för att shoppa lite till mej. Jag behöver, som sagt, rejäla pjucks till jobbet. Vi ska även kolla på ett par blekta jeans. Just nu har jag bara mina G-star jeans och dom är ju lixom lite åt "boyfriendhållet" Jag behöver ju även ett par tighta såklart. Hittills har jag ju verkligen slit ut ett par från Gina tricot. Tillslut orkade dom inte längre och gick sönder. Så himla trist för jag älskade verkligen dom. Men men, får hitta en ny kärlek helt enkelt.

Ikväll är det ju, som sagt, personalpartaj.  Det ska blir riktigt kul.  
Som ni ser är min dag fullspäckad, men jag kanske hinner med ett inlägg eller två.

Hoppas ni får en fin lördag
 
 
 
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0