Eftermiddag i solen

Jag lyckades faktiskt vända denna söndag till något bra.  Efter att ha chillat länge i sängen med film och biggest loser, slängde jag på mej lite kläder och tog mej ut i det fina vädret. Först skulle jag och Pontus bara ta en promenad till floden men precis när vi nästan var framme fick vi syn på en minigolfbana och vi båda typ: åh titta minigolf.
Och sen gick vi in och kollade om det kostade en förmögenhet. Det gjorde det inte så vi spelade en omgång och sen spelade vi schack efter det.  Jag har alltid velat prova spela med såna där stora pjäser som man ibland ser i filmer och nu har jag gjort det.  Check!  Jag fick glass också, riktigt smarr.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0