22 barre

Ja mitt herrskap. Om inte alltför många timmar blir jag ett år äldre. Känns helt okej men det här året får gärna bli ett lååååångt år. Fast bara om det blir ett bra år.

Pontus är i andra rummet och slår in paket just nu. Han har hållt på rätt länge nu... nästan lite för länge. Undrar vad han gör..
Han brukar alltid komma på massa finurligt när jag ska firas på något sätt. Undrar vad det blir den här gången. Han har slängt ur sej lite allt möjligt dom senaste veckorna så det ska bli riktigt spännande att se vad han har kommit på. Jag har what so ever, inga förväntningar över huvud taget. Jag fyller år på en torsdag så yeeeah high life! Om jag får bestämma så gör vi något lite extra till helgen istället. Men egentligen spelar det inte så stor roll, jag tycker bara att det är kul att bli lite uppvaktad.
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0