Nytt från H&M

Här är två av sakerna jag köpte idag.  En sån typ av mössa / keps brukar egentligen inte vara min stil, även om jag brukar se rätt gullig ut i dom flesta typer av mössor, men jag tänkte ge denna ett försök i alla fall. Jag får se om jag får någon användning för den.
Förutom den blev det även ett paket strumpbyxor. Jag kan verkligen rekommendera dom här. Vem hatar inte att köpa strumpbyxor? Dom kostar, dom går sönder och dom är allmänt jobbiga att köpa eftersom det finns typ 1000 olika sorter att välja mellan.
Jag gillar dom här för att dom faktiskt håller. Jag har använt dom är jag har varit på krogen tex. och det är dom ända som har varit hela när jag kommit hem. Dom är dessutom snygga, kostar en 50-lapp och man får 4 par på en gång. Enkelt, billigt och bra - precis som jag gillar det när det kommer till strumpbyxor.
 
 
♣ Keps - H&M - 149 kronor
♣ Strumpbyxor - H&M - 49.50 kronor
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0