Musikalen SPÖK

Igår var det äntligen dags! När snubben fyllde år gav jag honom två biljetter till SPÖK och igår var det dags att gå på den, äntligen!  Jag hade verkligen längtat för det var så länge sen jag var på musikal.
 
Vi började kvällen på pizza hut. Jag har aldrig varit där så det var kul att testa. Vi käkade en sjuk god förrätt, drack en flarra vin och käkade en sjukt god varmrätt och sen var vi tvungna att springa till tåget.
 
 
Musikalen började vid 19.30 och var sjukt bra. I pausen tog vi ett glas vin och nä musikalen var slut gick vi ut och tog en öl på Oleary´s. När dom stängde hoppade vi in i en taxi, hamnade på After i gamla stan och sen tog vi en taxi hem vid 3.00.
En lång kväll med andra ord. Men det var länge sen jag och snubben var ut så så det var sjukt kul och sjukt lyckat, Botsett från att jag blev av med min telefon då.
 
 
 
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0