After gym

Så var man hemma igen. Puh!
Efter gymmet var det hem, hämta bilen och iväg till en kompis för att hämta lite grejer. Nu sitter jag äntligen i soffan, slutkörd och snubben lagar lite enkel mat åt mej. Jag skakar och mår illa och nej det ska bli riktigt smarrigt att köra ner något i magen.
 
Jag körde verkligen ordentligt på gymmet idag. Vi tog först en halvtimmes promeflax dit så jag var redan lite varm i kroppen när vi kom fram så jag körde direkt på att värma upp ryggen lite och sen blev det 45 minuter stenhård träning för ryggen. Varenda cm av min rygg värkte på slutet. Tanken var ju att jag skulle gå vidare till ben sen men jag hade på något sätt skadat ena benet så det blev triceps istället. När vi 40 minuter senare var klara med det kunde jag inte bära ens 1 kg med mina triceps. Så jaa.. så slut var jag.  Jag var fucking grym helt enkelt.
 

träningspic från Spanien

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0