torsdag

Hej
 
Nu börjar det bli kallare här i Oslo. Hittills har vi haft någon skum värme som gjort attman utan problem kunnat gå utan jacka, till och mef på kvällen. Nu verkar det dock vara slut på det.
 
Igår var jag ute och lämnade en del CVn på olika ställen och idag har jag mailat närmare 20 ställen. Jag hoppas att det händer något snart. 
 
Fram tills dess har jag min träning i alla fall. Igår körde jag ett ganska hårt benpass och idag blir det nog rygg. 
 
Hoppas ni har en bra dag so far
 
 
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)

Postat av: emma

Jävlar vilka snygga stövlar !! Vart har du köpt dom :D ?

Svar: sv: tack, dom är från Scorett :)
issa

2013-10-20 @ 17:13:52

Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0