Skor

Har ni sett dom här galet snygga skorna?
 
 
 
 
Det är stört. Jag är så förälskad att jag inte vet vart jag ska ta vägen. OM dom ska bli mina!! Dom påminner faktiskt en del om Rudolpha (nöörd jag är som kan namnen på skorna jag köper. )   från Nelly. Jag minns att jag var lite besviken på att dom hade gulddetaljer, men jag älskade skorna så mycket att jag struntade i det. Skorna blev snabbt mina nya favorter, konstigt nog har jag inte använt dom så mycket. Det kan bero på att jag köpte ett par och första gången jag använde dom gick klacken av. Jag fick kriga rätt mycket för att få ett par nya så jag kanske är lite rädd att det ska hända igen. Jag vet inte.

Anyway, jag kommer inte släppa dom här skorna förrän dom är mina. Priset: Ynka rödingen. Ni hittar dom på Nelly.
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0