Onsdag

Hej

Hoppas ni alla sovit gott. Jag sover om en kung här borta.. när jag väl har somnat. Det är väl där min sko klämmer lite. Det tar väääldigt lång tid för mej att somna ibland, väldigt ofta, lite för ofta. Jag avundas människor som lägger sej i sängen och bara somnar. Så har jag aldrig haft det.
Att jag somnar sent resulterar förstås i att jag inte hör mitt alarm på morgonen.. vilket i och för sej är konstigt för det bukar jag alltid göra annars. Hur som helst vaknar jag ganska sent.
Just nu sitter jag och äter en sen frulle.
 
Jag vet inte riktigt vart jag ska göra av dagen. Min snubbe ska snart iväg på en andra intervju på ett företag som han har sökt jobb. Jag hoppas verkligen att det kommer gå bra.
Själv har jag ont i huvudet så jag får se vad som händer för min del. Gym ikväll blir det i alla fall.
 
Hoppas ni får en bra dag
 
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0