Ombord

Hej 
 
Nu sitter vi äntligen på tåget och pustar ut. Herregud vilken resa detta har varit redan innan den riktiga resan startade.
 
Ena stunden har vi haft boende, andra stunden inte . Så sent som igår kväll sket sej ännu ett boende. 
Jag tror att vi har någonstans att bo nu i alla fall.
 
Det senaste dygnet har varit riktigt jobbig bortsett från att vi då och då inte haft någonstans att ta vägen . Först och främst skulle jag tatuera mej igår, tiden blev försenad så kom därifrån runt 18.30. Innan jag kunde åka hem var jag tvungen att fixa lite grejer och väl hemma började jag må som ett as.
Det blev tillslut en tripp till akuten. 4 timmar och sen var vi hemma 2.30.
 
När vi kom hem var det dags att börja städa och packa . Det som till en början aldrig verkade ta slut, var avklarat typ 3 timmar senare. Så fick jag lite tid att mysa en sista gång med min lilla kanin.
 
Vid 7.20 kom en taxi och som om inte allt redan var ett helvete var det en olycka på vägen . Det var nära på attvi inte hann med tåget.
 
Nu sitter vi i alla fall här. Jag har varit vaken i snart 24 timmar , men vi är i alla fall på väg 
 




Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0