Lördag i Oslo

Hej
Idag skiner solen här i Oslo och vi har precis käkat en sen fulle. Om en stund ska vi skicka iväg och kolla efter gymmet. Det finns nämligen ett 24/7 här och eftersom vi har kort dit ska vi kolla om dom fungerar här i Norge.
Jag ringde och kollade innan vi åkte hit och enligt killen jag pratade med borde det funka.
Egentligen borde jag göra mej i ordning och gå ut och söka jobb, men om korten funkar tänker jag träna. Jag behöver ändå duscha och sånt så varför inte passa på att äckla ner sej lite innan.
 
För övrig är det lördag och jag vet inte riktigt vad vi ska göra. Det blir nog inget speciellt.
 
Hoppas ni får en bra lördag.
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0