Löp 1 VS löp 2

Härom dagen sprang jag ju 20 minuter innan jag satte igång med styrketräningen. Min plan är nu att var 3:e pass köra 1 timme motion bara. Löpband, cykel och crosstrainer blir det. Jag vill förbättra min kondition och jag vill att den ska bli lika bra som den var när jag var i Spanien och till och med bättre. Jag vill kunna springa i 20 minuter på 10 - 11 km/h utan problem.
Jag tror att jag kunde det förut men jag har för mej att det var riktigt jobbigt på slutet. Eller tja, det blev kanske 17 minuter. Några minuter gick alltid åt till att sätta igång musik, börja gå lite och så vidare.
 
Här har ni resultaten för löp 1 och löp 2. En liten förbättring redan nu.  Eller var det bara tur? Vi får väl se nästa gång.

Jag kommer att ta en bild när jag kommit upp i 20 minuter varje gång jag springer.
 
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0