Iphoneskal

 
 
Jag har aldrig riktigt fattat det där med att byta skal på luren hela tiden. Det känns som att folk gör det hela tiden. Det kanske har att göra med att man så ofta tar bilder i spegeln, who knows. Jag har i alla fall alltid sagt att jag tycker att det är 90-tal att byta skal. Ni vet på gamla goda tiden när man hade en Nokia som man kunde byta skal på. Åh vad roligt det var. Nu tycker jag att det är rätt löjligt fast jag är nog rätt ensam om det.  Det finns ju sååå många miljarder skal att välja mellan. Jag har börjat titta på mitt trasiga skal och böjar sakta inse att jag borde skaffa ett nytt.  Men hur ska jag orka ta mej in i denna skaldjungel. Jag vet att jag kommer köra vidare på mitt trasiga skal ett bra tag till, men en vacker dag kanske jag av en slump springer på ett fint rosa skal.
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0