Fredag

Hej

Shiiiit vad fort veckorna går . Det är redan fredag igen och snart har jag bott i Oslo i en månad! Det känns helt sjukt. Jag trivs fortfarande väldigt bra men det skulle kanske vara kul att skaffa ett eget boende så småningom. Det var kul att prova på kollektivlivet men man tröttnar på det ganska snabbt. Än så längde går det ju bra i alla fall men jag vet att snubben har börjat kolla runt lite efter alternativ. Själv tänkte jag väl börja med att försöka fixa ett jobb .
Apropå jobb så ser det i alla fall ljus ut för killen. Han har varit på två intervjuer på samma företag och han verkar tro att han ska få jobbet. Jag har inte hört så mycket mer men håller tummarna!

Och apropå snubben så är han på väg till Stockholm nu. Han skulle hem och fixa med massor grejer inför nästnästa helg, då mamma kommer hit med Tarzan.  Vi tänkte att vi kunde passa på att fylla hennes bil. Det har ju även kommit hem lite paket till mej så snubben ska passa på att packa väskor fulla med saker och ta med tillbaka.  Under tiden får jag roa mej själv. Det blir nog mycket film och gym dom närmsta dagarna.

Självklart ska jag även försöka söka lite jobb. I början av nästa vecka borde jag få veta om jag få komma och provjobba på stället där jag var på intervju igår. Jag håller tummarna för det med, men jag har ingen jättebra feeling angående det så det är nog bäst att söka mer.
 
Hoppas ni får en fin fredagkväll
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0