Fredag

Hej

Hur är det med er denna dag? Jag vaknade up och ba: shit det är ju fredag idag. Ingen koll.
 
Idag skiner solen och det känns som att det kommer bli en bra dag.  Jag har dock rätt mycket träningsvärk så min kropp håller väl inte riktigt med.
Planen för dagen är lunch strax och sen ska vi göra oss i ordning snabbt och springa ut och söka fler jobb. Det känns verkligen som att vi har kommit igång med det nu.  Det känns riktig bra. Jag vill verkligen sanna här i underbara Oslo, men det bygger ju på att man får in pengar såklart. Det är väldigt dyrt här, det vet väl alla, så här är man ännu mer beroende av en inkomst.. känns det som i alla fall.  Sen har ju jag mitt shoppingbegär som måste mättas.  Har hittat sååååå mycket fint i alla miljontals affärer här. Jag fattar inte hur dom kan ha så mycket affärer. Dom har säkert 5 gånger så mycket som Stockholms innerstad och då är Oslo inte alls lika stort.

Har man problem med shoppingberoende.. åk för tusan inte till Oslo.

 
Hoppas ni får en sjukt fin fredag
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0