Dags att flåsa


Nu ska vi iväg till gymmet. Jag måste säga att jag är smått otaggad. Det beror nog mycket på att jag inte har tänkt köra någon direkt styrka idag. Det blir löpning och cykel, kanske lite crosstrainer men inte mycket mer än så.
Jag gör alltid 100 situps (en ny grej jag börjat med) dom gångerna jag inte tränar mage och alltid 20 squats med stång (också en ny grej jag börjat med, lite uppvärmning inför squatschallenge) dom gångerna jag inte kör ben och rumpa. Mycket mer styrka än så blir det inte idag.
 
Jag tror att jag är lite otaggad för att jag har börjat tycka att det är så himla tråkigt att springa. Nu när jag inte gjort det på så länge kan jag ju inte springa så länge förrän det blir jobbigt heller och då blir jag ännu mer omotiverad. Jag försöker hålla någon motivation igång, men egentligen har jag ju ingen.
Att snubben lovat en resa till Cypern när jag gått ner till 60 borde väl vara värsta grejen men jag vet inte. Jag antar att soffan, serier och pizza är bättre just nu.
 
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0