Äntligen mina

Norge må vara ganska dyrt men när det kommer till shopping är prislapparna hyfsat lika Sveriges. Norska kronan står lite högre än svenska och det är väl där det hela spricker lite. Men det hindrade inte mej. Som jag har tjatat om dessa skor. Och nu är dom mina.  Jag och snubben var på dinsko i .. tja det måste varit närmare en timme. Jag provade och provade. Jag kunde helt enkelt inte bestämma mej för om jag skulle ta 36 eller 37.
36:an satt som en smäck på ena foten men på andra foten kände jag någon irriterande grej. Det visade sej den att det var sulans kan för att sulan var för kort.
37:orna var huuur sköna som helst, men dock för stora. Inte jättemycket men tillräckligt för att ge mej beslutsångest. Sen är det väl så med oss tjejer att om vi kan ta en mindre storlek så gör vi det. Så ja.. efter mycket velande blev det 36:orna.
Jag blir inte förvånad om jag går och byter dom. och sen byter tillbaka igen.

Priset var dock lite surt tycker jag. På prislappen stod det flera valutor, som det gör ibland. Det som irriterade mej var att det stod både 349 NOK och 349 SEK. Det är inte alls samma sak.
 
♣ Skor - DinSko - 349 kronor
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0