After gym

Puh
 
Nu är jag hemma igen. Det blev ett rätt lång träningspass på gymmet. Jag tror att jag började vid 17.10 rätt exakt och jag blev väl klar 18.40.  Jag är glad för att jag pallrade mej iväg så tidigt. Vanligtvis börjar jag väl träna vid 18-19. Skönt att redan vara hemma.
 
Jag sprang först 20 minuter, något jag inte gjort på väldigt länge och sen blev det rygg och lite triceps som planerat.
Nu står mannen och kokar korv åt mej så snart ska jag smaska i mej det och glo på ett avsnitt av breaking bad.
 
Mår som en kung just nu.
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0