Utanför fönstret


Jag tänkte att det kanske var dags att visa lite hur det ser ut precis närmast där vi bor. Nu var det kanske lite synd att jag valde att fota just idag.  Det har varit sol i stort sett varje dag sen vi kom hit men just idag är det mulet och grått och då passar jag på att fota våran miljö.  Alltså vi bor ju lite i slummen så det är ju lite grått och trist här även när det är sol, men kanske inte såhär extremt.  Hur som helst bor vi väldigt högt upp och som ni ser på huset mittemot kan vi se rakt in till grannarna och vise versa. Eftersom vi lär stanna här ett tag lär dom se mej flasha både det ena och det andra både två och 100 gånger.
 
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0