Triceps

Jag har ju snackat lite löst om att lägga upp lite bilder på övningar jag gör på gymmet. Här kommer en  Det är min favoritövningar när jag kör triceps. Jag är inte så mycket alls för att köra armhävningar eller övningar med min egen vikt. Jag kör mycket hellre rep eller hantlar. Rep är mest effektivt för mej och där ser jag också hur jag hela tiden ökar. Jepp, it's true. Jag har lite magiskt gått från 14 kilo till 25. Skumt, jag vill fortfarande inte tro på det själv men nu har jag testat två olika maskiner och tar 25 på båda så det kan inte längre vara fel på maskinen.  Vill ni se exakt hur jag gör övningen kan ni kolla på min instagram - thebrattie. Där ligger det ett litet klipp.
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0