Tisdag

Hej

Idag är jag på rätt sopigt humör. (älskar att jag alltid inleder med en glad gubbe, även om jag ska förstöra det en rad senare )

 
Jag har en sån där dag då allt känns hopplöst och bara vill ligga i min säng och försvinna ett tag. Jag är trött på att allt går så dåligt för mej hela tiden. Jag har försökt vända det så länge nu men det händer inte ett smack. Och när jag struntar i allt blir det snäppet värre. Det är som om min kamp enbart håller allt i schack tills jag ger upp. Jag gillar inte alls såna här dagar.

Vad jag har lyckats åstadkomma idag är i alla fall att gå upp i hyfsat okej tid - 10.00 tror jag att det blev, sökt några jobb och faktiskt lyckats få till någon intervjuliknande grej imorgon. Tredje gången gillt brukar man väl säga.
 
Om 2 timmar ska jag gå och möta min snubbe, sen ska vi gå och ta reda på vart stället jag ska till imorgon ligger, jag måste också köpa en hårolja och när vi kommer hem igen är tanken att jag ska slänga träningsväskan över axeln och sticka iväg till gymmet för ett ordentligt magpass.  Jag kanske kan lyckas vända mitt trista humör, men det kommer nog ta ett tag till.

Hoppas ni har en lite bättre dag än mej.
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0