Söndag

Hej

Haft en bra söndag? Min har faktiskt varit rätt okej. Jag kom hem vid 5 i morse och somnade vid typ 5.30. Jag struntade i att ställa alarm och sov ut. Det är väldigt sällan jag gör det men sen några dagar tillbaka har jag börjat med att strunta i att ställa alarm. Jag stänger ju ändå bara av det och znosar i 2 timmar så vad är meningen med det?  Sen blir jag ändå inte utvilad när jag gör så. Idag vaknade jag i alla fall vid typ 12.30. Jag käkade lite lurre, kollade på reprisen av solsidan och sen stack jag och snubben ut på en promeflax. Den slutade med ett litet glas virre innan vi gick hem och slappade framför en film med lite middag.  Helt okej söndag.
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0