Skinnshorts

Åh jag är så himla glad att jag plötsligt sprang på dom här!  Here is the story: En gång när jag var i Kista och shoppade hittade jag dessa shorts på rea. Det fanns ett par kvar och självklart var dom inte i min storlek. Efter det kikade jag runt efter ett par liknande på andra ställen men utan att hitta några.
Plötsligt hittade jag dom HÄR i Oslo! Det fanns väldigt många kvar så jag började hastigt leta efter min storlek. För en gång skull hade jag tur att hitta ett par!  Folk kollade lite konstigt på mej när jag provade dom - shorts i november men what the hell.  Jag ska ha dom i sommar på party med mina tjejer jö! Sexii
 
 
♣ Skinnshorts - H&M - 150 kronor (ord. pris 299 kronor)
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0