Nya arbetskläder

Idag har jag kirrat lite nya arbetskläder  Jag behöver ett par svarta jeans att jobba i. Dom måste också vara ganska stretchiga så att jag kan röra mej ordentligt. Sen behövde jag en svart skjorta också. Den ville jag skulle vara lite loose så att det inte syns när jag svettas på en gång. Ibland kan det ju bli lite svettigt när man springer runt så en stor och skönt skjorta passar bäst. Jag lyckades hitta båda två när jag tog mej till det närmsta köpcentrumet här.
 
♣ Skjorta - H&M - 99 kronor
♣ Jeans - Kappahl - 349 kronor
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0