Mat- tänk

Just nu håller jag på ganska strängt med min matlista. Varje dag byter jag ut ett mål mot en healthy shake som innehåller endast 99 kalorier. Sen försöker jag att göra två mål så nyttiga som möjligt. Det är ganska svårt när man bor i ett kollektiv och har begränsat med plats i köket. Jag kan inte köpa hem hur mycket olika råvaror som helst utan får försöka experimentera med det jag har.
Idag ska jag i alla fall göra något med kyckling och bulgur. Massa sallad till det blir det såklart. Med andra ord får jag rappa på lite för jag ska hinna gymma också. Idag blir det ett hårt magpass, sen hem och laga mat och sen sticka till jobbet. Jag hoppas att jag hinner med allt!
 
Här har ni min nyttiga sallad från igår.
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0