Måndag

Hej

Hur är det med er?  Jag mår jättebra, fast var på en intervju idag och den var fan helt vrickad den med. Vi får väl se vad som händer härnäst. Imorgon ska jag i alla fall sitta och peppra in med nya sökningar. Jag gick upp tidigt i morse så kanske har jag börjat få snurr på någon typ av dygnsrytm nu  Hoppas!  
Om en stund ska jag sticka iväg till gymmet. Sen blir det någon lite matlagning kanske och sen blir det väl en lugn kväll, kanske ska försöka komma ikapp lite med bloggandet.
 
Herregud vad man hinner mycket när man går upp tidigt på morgonen. Klockan är bara 16 lixom! Fan jag brukar ju bara ha varit vaken i 4 timmar vid den här tiden och då har jag hunnit käka lite och söka en del jobb men idag har tiden stått still känns det som.
 
Hoppas ni också har haft en bra dag
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0