Halloween

Här i Oslo är Halloween förmodligen i full gång nu, men själv har jag en hemmakväll. Jag och snubben fick ju en tjuvtitt igår när vi var ute en sväng och eventuellt ska vi ta oss ut ett tag imorrn. Eftersom det är Halloween är jag ju nästan tvungen.  Det är i alla fall en hel del Halloweengrejer på G i området.  
Jag tänkte bjuda på en bild ni sett förut. Den till vänster är Halloween 2010 på Lobby och den andra är Halloween på Amnesia 2011. 2012 var jag i Spanien och nu 2013 är jag i Norge.
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0