After work

Hej
Just nu sitter jag på jobbet och tar en välförtjänt after work. Ett glas virre och snart kommer en sallad som också är väldigt välförtjänt . Jesus vilka dygn jag har haft. 
Stängning igår, klar vid 01.30 satt och pratade med en kollega, tog en bulle hem. I säng runt 3.00. Kan självklart inte somna och även om jag somnade halvt vid 4.30 var det långt ifrån tillräckligt. Vid 8.30 flög jag upp, rädd för att ha försovit mej. Vilade 20 minuter och sen upp för att öppna på jobbet. 
Jag sov inte i förrgår inte i natt och idag blev det varken frulle eller lurre så Jaa i fucking bred this 
 



Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0