100 pass

Den här veckan ska jag ju hinna med 5 pass. Mina träningsveckor går ju för tillfället från lördag till lördag så jag har 3 dagar på mej inklusive idag. Om jag kör nu både onsdag, tosdag och fredag kommer jag faktiskt ha fått till 5 pass denna vecka.  Jag sjabblade mer än vad hag hade räknat med att jag skulle göra nu när mamma kom hit. Flera dagar gick bort och det gjorde att jag missade 1 pass på förra veckan och kom igång lite väl sent med passen den här veckan. Men sånt är livet. träna träna träna blir det nu för att hinna med. Såhär ligger jag i alla fall till än så länge.
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0