Nya väskor

Här är två väskor jag köpte i Spanien.  
Jag är verkligen ingen väskmänniska så jag har svårt att hitta snygga väskor men jag fick faktiskt med mej 4 väskor från Spanien
Nu ska jag bara börja använda väska också.  Ni som har kollat in mina outfitbilder vet ju att jag inte använder väskor så ofta. Jag gillar dom inte, tycker att dom är i vägen, är jobbiga att bära på och som sagt har jag svårt att hitta väskor jag gillar.
Men det tar inte bort det faktum att en outfit faktiskt inte ser helt klar ut utan väska. Här är i alla fall två av mina nya väskor.
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0