Dom senaste dagarna

Hej
 
Jag är ledsen att jag inte har uppdaterat ett smack dom senaste dagarna. Som ni säkert förstår är jag tillbaka i Sverige igen och det har varit fullt upp sen jag kom hem.
Jag kom hem i torsdags och började då direkt att packa upp. Sen satt jag och Pontus uppe sent och pratade med pappa.
På fredagen var jag på intervju och efter det käkade jag middag med Pontus och Frida. Jag började rätt tidigt må illa så jag rundade av hyfsat tidigt och åkte hem och kollade på film istället.
På lördagen åkte jag och träffade Sofia, gick till systemet och sen åkte vi hem till henne, käkade, gjorde oss i ordning och efter några timmar kom hennes kompisar Paola och Fredrika.
Vi kollade på eurovision song Contest och runt 00 stack vi in till stan. Först började vi på utecompaniet och när det stängde åkte jag hem till Richard för att käka och hänga lite med honom och Pontus.
Jag kom hem till min mamma rätt tidigt på morgonen. Vi gjorde scones och sen chillade jag resten av dagen. På kvällen käkade jag asiatiskt med brorsan, mamma, brorsans tjej, min brorsdotter och Pontus.
Senare på kvällen låg jag utslagen i soffan med film och chirre.
 
Och vad händer idag då?
 
Shit.. måste man veta allt??
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0