14 februari

 
14 februari, en av årets bästa dagar.  Jag gillar alla hjärtans dag, även fast jag har haft några rätt sopiga dom senaste åren. Alla hjärtans dag 2013 blev i alla fall bra.
Pontus hade bett mej möta honom i stan vid 17-tiden. Det var det enda jag behövde göra, resten hade han fixat.
Vi träffades i gamla stan och gick sen till Vapiano för att käka middag. Först fick vi ett jättedåligt bord och jag vet inte riktigt varför men jag kunde inte ens koncentrera mej på att läsa menyn. Jag läste samma rader om och om igen men förstod fortfarande inte vad det stod. Tillslut fick vi hjälp att byta bord och det var verkligen jätteschyst för det var riktigt mycket folk där och förmodligen stod vi inte först på listan för ett bra bord.
Vi fick i alla fall ett superbra bord efter det och sen satt vi där i några timmar och käkade. Jag fick till och med en present.  Sen fick jag en present till och vi hade bestämt att vi inte skulle köra presenter alls och ändå går Pontus och fixar två.
 
När vi åkte hem svängde vi faktiskt förbi gymmet.  Det var på tiden att få lite träning gjort också.
Sen åkte vi hem till mej och fortsatte att titta på Arne Dahl.
Jag hade verkligen en supermysig alla hjärtans dag  
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0