Onsdag kväll

Igår var det Pontus mammas och hennes snubbes sista kväll här i Spanien. Nu är dom tillbaka i kylan i Sverige och dom kommer inte tillbaka hit förrän i maj. Eftersom dom skulle hem tänkte vi att det kunde vara trevligt att gå ut och käka tillsammans sista kvällen så det gjorde vi.  Vi hittade en mysig restaurang som serverade både pizzor och god restaurangmat så det körde vi. Alla tog pizza utom jag, som körde på ett säkert kort - fläskfilé med pommes, sallad och grönpepparsås. Mums!! 
 
När jag och Pontus hade blivit hemskjutsade tog vi en promenad bort till våran lilla bargata och tog en öl innan vi gick hem för att sova.
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0