5 mars

Hej
 
Idag är det redan tisdag och jag försöker komma ikapp lite med bloggandet. Det man kan säga om dagarna som gått då jag inte bloggat är att jag har haft en partykväll, en bakisdag och hen slappdag. Idag vet jag inte ritkig vad som händer. Det rengar ännu mer idag än vad det gjorde igår och det är nästan svårt att ta sej ut. Framför allt finns det ingen som helst lust att gå ut. Dagar som dessa finns det faktiskt ingenting att göra ute. Alla människor håller sej inna såna här dagar. Anledningen till att man kan göra det är för att det i stort sett aldrig regnar.
 
Jag och Pontus körde en brunch för en stund sen och nu ska vi väl snart sancka lite om vart vi ska göra av denna regniga dag. Men innan någonting görs ska jag mysa framför en film och se om det finns någon möjlighet att regnet kan försvinna härifrån.
 
Hoppas ni får en bra tisdag folket
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0