31 mars

Hej
 
Idag är det en rätt trist söndag här i Spanien. Jag och Pontus skulle ju cyklat iväg till marknaden i morse men det blev inställd på grund av det regniga och trista vädret.  Trist, jg såg fram emot att cykla i min bandeau och få lite färg.  Men men, det får bli nästa söndag.
Såå.. vad gör man en dag som denna?
Jag vet faktiskt inte. Jag och Pontus har spelat backgammon och käkat lunch än så länge. Resten av dagen blir det väl film eller något. Jag fundrar på att baka något och kanske sy lite.
 
Hoppas ni får en mysig söndag
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0