28 mars

Hej
 
Hoppas ni har haft en bra dag so far. Det har jag haft i alla fall!  Min dag började med att jag fick ett jobb  Ett jobb som verkar as soft faktiskt! Jag är skitnöjd.  Jag kommer troligtivs dra igång imorgon
Efter att jag hade läst igenom mitt mail tog jag och Pontus en promenad ner till stan. Det tar ca. 40 minuter, sen gick vi runt ganska länge så det blev nog en timmes promenad innan vi satte oss ner på ett ställe vid havet för att käka brunch. Det tog sin dit att välja ställe för det finns så himla många att välja på. Klart man vill hitta det bästa då.  
När vi hade käkat ville jag gå och känna på vattnet. Det gick rätt bra, trots att jag höll på att ramla ner från ett berg rakt ner i plurret
Sen fick vi skynda oss hem för att Pontus skulle jobba. På vägen avslutade vi den magiska dagen med att dela på första glassen från Magnums nya serie.
 
Den här dagen var grym. Solen har stått högt hela dagen och det har varit supervarmt, massa folk överallt och stränderna var helt smockfulla med människor. Det var som en varm sommardag + ett nytt jobb.
 
Om ett tag ska vi sticka iväg till gymmet och sen blir det en god middag och film.
 
Hoppas ni har haft en nästan lika bra dag i alla fall
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0