19 mars

Hej
Här kommer första inlägget för idag. Ganska sent för jag har haft fullt upp hela dagen. I morse när alarmet ringde var jag svintrött, så det blev en sovmorgon till typ 10.45 sen satte jag igång. Jag käkade frulle först och sen packade jag ihop träningsväskan och stack iväg till gymmet. Det blev ett hårt pass för överkropp så jag kom inte hem förrän vid 13.30. Sen dess har jag legat ute i solen och glassat med lite kvarg + linfrön, en proteinshake och ett ägg.
Om ett tag blir det middag och ikväll ska jag nog köra på en långpromenad.  
 
Hoppas ni har haft en bra dag
 
 

Kommentarer


1. Jag gör bloglovin-byten. Skriv en kommentar med vilken siffra du blev så lägger jag till dej med. :)

2. Jag är gärna med i dagens blogg eller veckans blogg tävlingar

3. Glöm inte att man kan gästblogga hos mej och därmed sno mina gulliga läsare.

4. Fråga inte hur jag mår eller vad jag gör om du inte bryr dej tillräckligt mycket för att se att svaren i stort sett alltid är nyligen uppdaterat på bloggen.

Tack för att du tittade in och självklart ses vi väl snart igen? ;)


Skriv några söta rader snäckan:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag ser)

din blogg:

dina söta rader hära då:

Trackback
RSS 2.0